Laulajan puoliso
Onko muusa laulajan puoliso?
Vastaus
Hei
Muusa tarkoittaa ihmistä, joka innostaa taiteilijaa, kuten laulajaa.
Muusa voi olla laulajan puoliso. Muusa voi olla joku muukin ihminen, joka innostaa laulajaa.
Onko muusa laulajan puoliso?
Vastaus
Hei
Muusa tarkoittaa ihmistä, joka innostaa taiteilijaa, kuten laulajaa.
Muusa voi olla laulajan puoliso. Muusa voi olla joku muukin ihminen, joka innostaa laulajaa.