Oman sperman maistaminen
Haluaisin maistaa omaa spermaa. Miten saisin siihen rohkeutta?
Voisiko sitä vaikka sormelta maistaa? Voiko sitä maistaa, vaikka se olisi vetistä tai paakkuista?
Voiko mieskin niellä omat mällit, onko se normaalia?
Vastaus
Hei
Voit hyvin maistaa spermaa omaa spermaasi sormelta.
Spermaa voi maistaa, vaikka se on vetistä tai paakkuista.
Kyllä mies voi niellä omat mällit, jos haluaa. Se on ihan ok!