Sukupuolitauti virtsasta
Voiko sukupuolitauti tulla, jos juo tuntemattoman naisen pissaa?
Kannattaako lähteä maistamaan pientä määrää pissaa esimerkiksi dominasessiossa? Ja onko normaalia, että se jännittää?
Meneekö virtsa helpoiten alas, jos pissataan suoraan suuhun?
Vastaus
Hei
Sukupuolitauti eli seksitauti ei tartu virtsasta.
Seksitauti voi tarttua silloin, kun limakalvot koskevat toisiaan. Sekstitauti voi tarttua vaginaseksissä, anaaliseksissä ja suuseksissä.
Voit hyvin maistaa pienen määrän virtsaa dominasessiossa, jos haluat.
On ihan tavallista, että tällaisen uuden asian kokeileminen jännittää.
Siihen en valitettavasti osaa vastata, miten virtsa menee helpoiten kurkusta alas.
On yksilöllistä, miten helpolta virtsan nieleminen tuntuu.