Suuhun virtsaaminen
Kuinka useasti tyttöystävä voi virtsata suuhun parisuhteessa? Voiko sitä antaa tulla paineella?
Vastaus
Hei
En suosittele suuhun virtsaamista. Jos virtsaa nielee paljon, se voi vaurioittaa munuaisia.
Kuinka useasti tyttöystävä voi virtsata suuhun parisuhteessa? Voiko sitä antaa tulla paineella?
Vastaus
Hei
En suosittele suuhun virtsaamista. Jos virtsaa nielee paljon, se voi vaurioittaa munuaisia.