Omien spermojen nieleminen
Voinko kokeilla runkata omat spermat purkkiin?
Saako erektiossa yleensä vetää esinahan terskan päältä pois? Tuleeko minulta spermat, vaikka esinahka pysyy takana?
Voinko kaataa kaikki omat mällit suuhun? Mitä sperma tekee elimistölle, jos nielen kaiken?
Vastaus
Hei
Voit kokeilla runkata spermat purkkiin.
Erektiossa saa vetää esinahan terskan päältä pois. Spermat voivat tulla, vaikka esinahka pysyy takana.
Voit kaataa kaikki mällit suuhun. Siitä ei ole mitään haittaa elimistölle.