Esinahka erektiossa
Pitääkö esinahan liikkua edestakaisin terskan päällä erektiossa?
Kun se esinahka on takana minulla, se pysyy erektiossa terskan takana.
Olen esinahkaa liikuttanut sen verran kuin se liikkuu ja saanut siemensyöksyn.
Onko esinahat kaikki erilaisia?
Vastaus
Hei
Esinahka voi liikkua edestakaisin terskan päällä, kun penis on erektiossa. Esinahka voi myös pysyä terskan takana erektion aikana.
Esinahan voi vetää kädellä terskan takaa terskan päälle, jos haluaa.
Terskaa voi tosiaan liikuttaa sen verran kuin se liikkuu ja itsestä hyvältä tuntuu.
Esinahat ovat erilaisia. Esinahka yleensä myös löystyy, kun sitä liikuttelee.