Syntymäpäiväjuhlat

Hei

Vietimme minun 50-vuotissyntymäpäivää helatorstaina perhepiirissä. Siellä oli veljeni, hänen tyttärensä perheineen ja minun tyttäreni.

Oli tarjolla mansikkakakkua ja suolaisia piirakoita ja keksiä.

Sain lahjaksi kukkia, rahaa, kortteja ja kaksi lahjakorttia.

Oli kivat juhlat.

Vastaus

Hei

Onpa mukava kuulla! Teillä oli tosi kivat juhlat.

Oikein paljon onnea 50-vuotiaalle!