Kesäloman vietto

Hei

Milloin vietät kesälomaa? Minä vietän juhannuksen jälkeen 23.6.-13.7 välisen ajan.

Käyn lomalla kalastamassa, soutu-uistelemassa ja jigaamassa.

Torilla käyn jäätelöllä ja pyöräilen.

Vastaus

Hei

Minäkin aloitan loman juhannuksena. Olen lomalla luultavasti elokuun alkuun asti.

Sinulla on ihania lomasuunnitelmia!

Minä aion käydä mökillä, uida ja tavata sukulaisia.

Mukavia kesäpäiviä sinulle ja kaikille muille lukijoille!