Peniksen imättämisen jännittäminen
Onko normaalia, että jännittää antaa oma penis toisen miehen imettäväksi?
Voiko heterotkin kokeilla miehen antamaa suihinottoa vai pitääkö siihen olla nainen?
Ja onko hetero homo, jos tykkää imettää?
Vastaus
Hei
On normaalia, että jännittää antaa penis toisen miehen imettäväksi.
Heterokin voi kokeilla miehen antamaa suihinottoa, jos molemmat haluavat sitä. Mitään sellaista ei pidä tehdä, mitä molemmat eivät halua.
Ketään ei saa painostaa tai pakottaa seksiin. Seksiin pitää aina olla molempien suostumus eli lupa.
Seksitaudit tarttuvat myös suuseksissä. Kondomi suojaa seksitaudeilta.
Jokainen määrittelee oman seksuaalisen suuntautumisensa itse.