Kuvien katsominen housut kintuissa
Onko minun käytös normaalia: Olen katsonut tuttava naisen kasvokuvaa housut kintuissa ja runkannut. Saan seksuaalista tyydytystä kuvista, tykkään runkata.
Vastaus
Hei
Kertomasi käytös on ihan normaalia.
Onko minun käytös normaalia: Olen katsonut tuttava naisen kasvokuvaa housut kintuissa ja runkannut. Saan seksuaalista tyydytystä kuvista, tykkään runkata.
Vastaus
Hei
Kertomasi käytös on ihan normaalia.