Pate: Ryhmäkotimme ensimmäinen lemmikki

Meillä on asumisessa yhteinen lemmikki. Se on kääpiöhamsteri Venäjältä nimeltään Enri.

Enri majailee olohuoneessa. Se nukkuu päivällä ja yöllä pyörittää juoksupyörää. Joskus Enri valvottaa minua ääntä pitämällä.

Enri on valkoinen ja nuori. Se syntyi jouluaattona ja se on tyttö.

Kirjoittanut: Pate

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.