Juha: Retki Korkeasaareen

Kävimme Saunalahden porukan kanssa Korkeasaaressa lauantaina 22.3.2025.

Lähdimme taksilla kello 11.00 Mustikkamaalle. Sieltä kävelimme Korkeasaareen lippukassalle ostamaan liput.

Sitten menimme katsomaan eläimiä. Näimme muun muassa karhuja ja pikkupandoja ja Amurin tiikerin.

Söimme lihapiirakat ja banaanit. Sitten menimme katsomaan leijonia ja lumileopardeja, villihevosia ja peuroja.

Kävimme myös Afrikaasia-talossa katsomassa matelijoita.

Osa kävi ostamassa matkamuistoja. Sitten lähdimme kotiin kello 15.00.

Suosittelen Korkeasaarta kaikille!

Kirjoittanut: Juha

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.