Kasvokuvasta laukeaminen
Onko jotenkin epänormaalia laueta pelkän kasvokuvan ja ilmeen takia?
Tuntuu, että kiihotun. Terska on aina paljaana, vähän kun vetää esinahkaa, heti alkaa seisomaan.
Vastaus
Hei
Tämä on ihan normaalia.
Onko jotenkin epänormaalia laueta pelkän kasvokuvan ja ilmeen takia?
Tuntuu, että kiihotun. Terska on aina paljaana, vähän kun vetää esinahkaa, heti alkaa seisomaan.
Vastaus
Hei
Tämä on ihan normaalia.