Anna-Liisa: Minun kesälomani

Tein kesälomalla kaikkea kivaa.

Kun kesäloma alkoi, lähdimme kihlatun kanssa juhannuksen viettoon Mäntyharjun mökille. Päästyämme perille veimme tavarat tv-huoneeseen, missä nukuimme kihlatun kanssa. Söimme hyviä ruokia ja joimme siideriä, lonkeroa ja kuohuviiniä.

Seuraavana päivänä mökille tuli kihlatun äidin miehen lapset ja heidän puolisonsa. Pidimme hauskaa ja kävimme juhannussaunassa.

Saunan jälkeen menimme istumaan keittiöön, juomaan lonkeroa, syömään makkaraa ja pelaamaan tietovisapeliä.

Kun olimme syöneet makkarat, menimme nukkumaan. Minä ja kihlattu katsottiin Netflixia vielä ennen nukkumaanmenoa sängyssä. Seuraavana päivänä nukuimme pitkään.

Kun heräsimme, söimme aamupalan ja katsoimme elokuvia minun kihlattuni kanssa. Kävimme kirpputorilla ja ostin pari hyvää elokuvaa.

Kun tulimme mökiltä kotiin, menin kihlatun luokse. Teimme kaikkea kivaa kihlatun kanssa viikonloppuna.

Perjantaina yksi meidän yhteinen kaveri tuli kylään. Hän toi mukanaan juotavaa. Juttelimme ja katsoimme Beethoven elokuvaa. Joimme siideriä, lonkeroa ja mimosaa.

Kirjoittanut: Anna-Liisa

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
18.8.2025 klo 16:35
Olipa mukava lukea kesälomastasi!

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.