Anna-Liisa: Minun kesäreissu Tampereelle
Kävin kesälomalla Tampereella. Menimme kihlatun kanssa Kampin bussiasemalle. Kun bussi tuli, näytimme liput bussin kuljettajalle. Matka kohti Tamperetta alkoi.
Kun pääsimme perille, lähdimme kävelemään Puolenkuunpelit kauppaan. Ostin sieltä Disney Hocus Pocus -elokuvateemaisen kokkikirjan.
Pelikaupassa käynnin jälkeen menimme syömään Pancho Villaan. Söin kanawrapin ja join mojiton.
Syönnin jälkeen lähdimme kävelemään bussiasemaa kohti. Kun bussi Helsinkiin tuli, nousimme kyytiin.
Perillä Helsingissä kävimme kaupassa ostamassa valmisruuat ja energiajuomat. Illalla kihlatun luona otimme rennosti. Oli todella kiva Tampereen reissu.
Teksti ja kuvat: Anna-Liisa
Kommentoi