Terskan ihon ohuus
Onko terskan iho poikkeuksellisen ohutta? Kun tuntuu, että muualla ei olisi niin ohutta ihoa?
Vastaus
Hei
Kyllä terskan iho on ohuempaa kuin muu iho. Terskan iho muistuttaa enemmän limakalvoa kuin tavallista iho.
Onko terskan iho poikkeuksellisen ohutta? Kun tuntuu, että muualla ei olisi niin ohutta ihoa?
Vastaus
Hei
Kyllä terskan iho on ohuempaa kuin muu iho. Terskan iho muistuttaa enemmän limakalvoa kuin tavallista iho.