Tykkääminen
Minä tykkään mun rakkaan kihlatun kropasta: rinnoista, pillusta ja pyllyn poskista. Tykkään kosketella ja hyväillä niitä. Ne on niin seksikkäät.
Vastaus
Hei
Mukavaa, että tykkäät kihlatustasi ja nautit hänen hyväilystään.
Minä tykkään mun rakkaan kihlatun kropasta: rinnoista, pillusta ja pyllyn poskista. Tykkään kosketella ja hyväillä niitä. Ne on niin seksikkäät.
Vastaus
Hei
Mukavaa, että tykkäät kihlatustasi ja nautit hänen hyväilystään.