Anaaliyhdynnän kokeileminen
Voidaanko kaverin kanssa kokeilla anaaliyhdyntää, että minä panisin? Voinko työntää munan peräaukkoon, vaikka poikuus lähtee miehen kanssa?
Vastaus
Hei
Voitte kokeilla anaaliyhdyntää, jos haluatte sitä molemmat. Anaaliyhdyntään pitää olla kumppanin suostumus eli lupa. Ketään ei saa painostaa tai pakottaa anaaliyhdyntään.
Poikuus voi lähteä myös miehen kanssa.
Seksitaudit tarttuvat myös anaaliyhdynnässä. Kondomi suojaa seksitaudeilta.
Anaaliyhdynnässä pitää käyttää myös liukuvoidetta. Se suojaa peräaukon limakalvoa haavoilta.