Terkkarin tarkastus
Terkkari sanoi tarkastuksessa, että kipu voi aiheutua pippelin pienestä jänteestä, joka on terkkarin mielestä jotenkin kireä.
Mikä se on, onko se kaikilla?
Terkkarin mielestä myös pippelin varressa oleva juova näkyy hyvin ja se jatkuu kivespussiin. Mikä se on?
Nolotti todella paljon, kun siinä tuli erektio. Olikohan terkkari ihmeissään tai yllättynyt, vaikka hän vaikutti todella rauhalliselta?
Vastaus
Pieni jänne on luultavasti esinahan jänne eli frenulum. Se on ohut ihokaistale, joka yhdistää esinahan alapinnan terskaan. Kaikilla pojilla ja miehillä on tämä jänne.
Etenkin nuorilla miehillä jänne voi olla kireä. Yleensä jänne löystyy iän myötä.
Myös pippelin varren juova, joka jatkuu kivespussiin, kuuluu penikseen.
On todella tavallista, että tutkimuksessa tulee erektio. Penis nousee herkästi erektioon, kun siihen koskee. Terkkari on tottunut tähän, eikä varmastikaan ihmetellyt asiaa.