Haluan muuttaa

Mitä minun pitää tehdä, kun hoitajat eivät suostu ymmärtämään, että minä haluan muuttaa asuntolasta pois?

Olen tästä puhunut jo monta kuukautta aina välillä, mutta hoitajat eivät usko. Sanotaan, että minä pärjään asuntolassa hyvin ja olen itsenäinen.

Mutta kun minä en viihdy täällä ja haluan muuttaa täältä pois!

Täältä ei pääse edes kauppaan tai kirjastoon melkein koskaan.

Vastaus

Hei

Voit jutella muuttamisesta sosiaalityöntekijän kanssa.

Soita Kehitysvammaliiton neuvontaan Niinalle. Niina neuvoo asumiseen liittyvissä asioissa. Niina auttaa sinua etsimään sosiaalityöntekijän, jolle voit soittaa.

Niinan numero on 040 775 1411.