Munan imemiseen tottuminen

Onko naurun asia, että olen heterona tottunut munan imemiseen?

Onko tämä normaalia, jos toinen mies laittaa munan minun suuhun ja minä haluan imeä sitä?

Vastaus

Hei

Ei se ole naurettavaa, että olet tottunut imemiseen. Se on ihan ok!

On ihan normaalia, että haluat imeä toista miestä. Tärkeintä on, että haluatte sitä molemmat. Seksiin pitää aina olla kumppanin suostumus.

Seksitaudit tarttuvat myös suuseksissä. Kondomi suojaa seksitaudeilta.