Turvasana seksissä

Turvasana on sana, jonka avulla voi pysäyttää seksin.

Turvasana tarkoittaa, että seksi ei tunnu hyvältä ja se pitää lopettaa heti.

Jos joku sanoo turvasanan:

  • Pysähdy heti.
  • Lopeta kaikki, mitä olet tekemässä.
  • Älä koske toiseen ihmiseen.
  • Kysy kumppanilta, onko kaikki hyvin.
  • Kuuntele, mitä toinen sanoo.

Hyvä turvasana helppo sanoa ja muistaa.

Hyvä turvasana on sellainen, jota ei yleensä sanota seksin aikana.

Hyvä turvasana voi olla esimerkiksi

  • stop
  • punainen
  • banaani.

Tärkeintä seksissä on, että se on aina mukavaa ja turvallista kaikille.