Kauhuhahmojen koskeminen
Hei
Minulle sanottiin, että kauhuhahmoja saa koskea ja pussata. Ja minulle puhuttiin totta, uskotko minua?
Vastaus
Hei
Kyllä minä uskon sinua.
Jokainen päättää itse, saako häntä pussata. Pussaamiseen pitää olla lupa.
Hei
Minulle sanottiin, että kauhuhahmoja saa koskea ja pussata. Ja minulle puhuttiin totta, uskotko minua?
Vastaus
Hei
Kyllä minä uskon sinua.
Jokainen päättää itse, saako häntä pussata. Pussaamiseen pitää olla lupa.