Siman valmistaminen
Onkos Kerttu tehnyt simaa? Pikasimaohje: 1 pullo limonaatia ja 4 rusinaa.
Vastaus:
Kiitos hauskasta pikasimaohjeesta. Tykkään kovasti simasta, joten teen sitä aina vapuksi. Oletko sinä tehnyt itse simaa?
Onkos Kerttu tehnyt simaa? Pikasimaohje: 1 pullo limonaatia ja 4 rusinaa.
Vastaus:
Kiitos hauskasta pikasimaohjeesta. Tykkään kovasti simasta, joten teen sitä aina vapuksi. Oletko sinä tehnyt itse simaa?