3D-elokuva
Nykyisin voin katsella 3D-elokuvia paikallisessa elokuvateatterissa. Onko Kerttu katsonut 3D-elokuvia?
Vastaus:
En ole valitettavasti nähnyt yhtään 3D-elokuvaa. Mitä 3D-elokuvia sinä olet nähnyt? Mikä niistä on suosikkisi?
Nykyisin voin katsella 3D-elokuvia paikallisessa elokuvateatterissa. Onko Kerttu katsonut 3D-elokuvia?
Vastaus:
En ole valitettavasti nähnyt yhtään 3D-elokuvaa. Mitä 3D-elokuvia sinä olet nähnyt? Mikä niistä on suosikkisi?