Eiku sieneen, marjanpoimintaan
Eiku sieneen, marjanpoimintaan, ett mettä raikaa. Onko Kerttu käyny jo marjamettässä?
Vastaus:
Kävin viikonloppuna poimimassa mustikoita ja vadelmia. Aikamoisen saaliin sainkin! Mukavaa, että saa marjoja pakastimeen. Niitä on mukava käyttää talvella esimerkiksi leipomiseen.
Tiedätkö sinä jonkun hyvän marja- tai sienimetsän? Joko olet käynyt poimimassa marjoja tai sieniä?