Kuunteleeko Kerttu levyjä?

Itse olen innokas levyjen ostaja. Mulla oli jo 10 levyä, kun ostin ensimmäisen levysoittimen. Edelleenkin mä kuuntelen levymusaa. Kuunteleeko Kerttu levymusaa?

Vastaus:

Minulla on jonkin verran cd-levyjä, joita kuuntelen esimerkiksi silloin, kun haluan rentoutua. Kuuntelen paljon myös radiota.

Millaista musiikkia sinä tykkäät kuunnella? Onko sinulla jokin suosikkiyhtye tai -laulaja?