Onko Kerttu laulanut kuorossa?
Onkos Kerttu laulanut kuorossa?
Vastaus:
Nuorena tyttönä lauloin kuorossa, mutta siitä on jo aikaa. Nykyään lauleskelen aina välillä kotona omaksi ilokseni.
Oletko sinä laulanut kuorossa?
Onkos Kerttu laulanut kuorossa?
Vastaus:
Nuorena tyttönä lauloin kuorossa, mutta siitä on jo aikaa. Nykyään lauleskelen aina välillä kotona omaksi ilokseni.
Oletko sinä laulanut kuorossa?