Joulupaketit ilahduttavat
Ainahan joulupaketit ilahduttavat mieltä, vai mitä tuumii Kerttu?
Vastaus:
Kyllä, minä olen samaa mieltä. Minusta on mukava antaa ja saada joululahjoja.
Annoitko sinä tänä vuonna paljon joululahjoja?
Ainahan joulupaketit ilahduttavat mieltä, vai mitä tuumii Kerttu?
Vastaus:
Kyllä, minä olen samaa mieltä. Minusta on mukava antaa ja saada joululahjoja.
Annoitko sinä tänä vuonna paljon joululahjoja?