Olet tässä:
 

Puhutaan rakkaudesta

Tule juttelemaan rakkaudesta Instaliveen. Live on Vernerin Instagramissa tiistaina 28. huhtikuuta kello 17.

Voit lähettää kysymyksiä rakkaudesta etukäteen Verkko-Kertulle. Vastaamme kysymyksiin livessä.

Kysy Kertulta

Näin osallistut liveen:

  • Seuraa Verneriä Instagramissa. Löydät Vernerin Instasta nimellä Verneri_net.
  • Kun live alkaa, avaa Instagramin kotisivu.
  • Vernerin profiilikuva hehkuu punaisena kotisivusi yläreunassa. Klikkaa profiilikuvaa.

Nähdään livessä!