Hyvää joulua!
Verneri.net toivottaa kaikille hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta 2019! Vernerin selkosivujen toimittaja on lomalla 21.12.-6.1.2019 välisen ajan. Tänä aikana sivuilla:
- Ei vastata Verkko-Kertulle lähetettyihin kysymyksiin.
- Ei vastata seksuaalineuvojalle lähetettyihin kysymyksiin.
- Ei julkaista kirjeenvaihtoilmoituksia.
- Ei lähetetä kirjeitä eteenpäin.
Joululoman aikana voit muun muassa:
- Lähettää kysymyksiä Verkko-Kertulle ja seksuaalineuvojalle.
- Lähettää kirjeenvaihtoilmoituksia.
- Vastata kävijäkyselyyn. Kerro meille, mitä mieltä olet esimerkiksi Verkko-Kertun vastauksista. Pääset kyselyyn tästä linkistä (www.webropolsurveys.com.
Toimitus palaa töihin 7.1.2019.
Oikein rauhallista joulua!