Me Itse -yhdistyksen uusi puheenjohtaja on Sakari Lehto
Me Itse -yhdistyksen vuosikokous järjestettiin 21.-22. maaliskuuta Tampereella. Me Itse ry puolustaa kehitysvammaisten ihmisten ihmisoikeuksia.
Lauantaina kuultiin puheenvuoroja työelämästä ja henkilökohtaisesta avusta.
Sunnuntaina oli varsinainen kokous. Uudeksi puheenjohtajaksi valittiin Sakari Lehto ja varapuheenjohtajaksi Tommi Kivimäki. He aloittavat työssään vuodenvaihteessa.
Sunnuntain varsinainen kokous esitettiin YouTubessa suorana lähetyksenä. Voit katsoa kokouksen leikkaamattomana ja raakana YouTubesta: http://bit.ly/1CfZYIv
Kuvauksien tekniikasta vastaa SEKK ja MEKA TV. Satakunnan meikäläisistä kuvaajista oli mukana Veikko Rantanen.