Presidentin painajainen on uusi selkokielinen jännityskirja

Kuva Presidentin painajainen -kirjan kannesta.
Eräänä yönä presidentinlinnasta katoaa jotain mittaamattoman arvokasta. Tästä alkaa presidentin painajainen, johon Seela päättää järjestää onnellisen lopun. Hän käynnistää monimutkaisen operaation presidentin maineen pelastamiseksi.
Pystyykö Seela ratkaisemaan pulman salassa? Onko kadonneessa tavarassa taikavoimaa? Seelan loma muuttuu kilpajuoksuksi aikaa vastaan.
Presidentin painajainen on uusi selkokielinen seikkailukirja. Se on jatko-osa Pulmista pahin -jännärille.
Kirjan on kirjoittanut Maiju Mäki ja kuvittanut Tiia Lehto.
Kirjan voi tilata Selkokeskuksen kirjavälityksestä. Pääset Selkokeskuksen kirjavälitykseen tästä linkistä (www.papunet.net/selkokirjat)