Selkosivut
Selkosivut
  • Etusivu  
  • Ajankohtaiset  
  • Hyvinvointi  
  • Verkko-Kerttu  
  • Seksuaalineuvoja  
  • Kirjeenvaihto  
  • Blogit  
  • Tietoa sivustosta  
Olet tässä:
 
  1. Etusivu
  2. Blogit
  3. Elina bloggaa
Blogit
  • Vinkit bloggaamiseen  

Elina bloggaa

Olen Elina Jääskeläinen Hyvinkäältä.

Kirjoitan blogissani minulle tärkeistä asioista.

Jaan esimerkiksi arkisia kävelyhetkiä ja vinkkejä kaikille, jotka haluavat lisätä liikettä elämäänsä.

Toivon, että kommentoit kirjoituksiani.

Elina bloggaa

Minun kokemukseni paniikkihäiriöstä

Hei Haluan kirjoittaa paniikkihäiriöstä ja omista kokemuksistani. Minusta mielenterveyden ongelmista puhutaan liian vähän. Haluan kertoa omista kokemuksistani ja olla vertaistukena […]

1.4.2026

Oma kokemukseni tuetusta asumisesta

Halusin nuoresta asti oman kodin. En halunnut asumisyksikköön yhdessä muiden kanssa. Vanhempani kuitenkin halusivat, että harjoittelen ensin itsenäistä elämää asumisyksikössä. […]

13.3.2026

Missä voi tutustua uusiin ihmisiin?

Ihmissuhteet ovat tärkeä osa elämää. Jokainen tarvitsee toisia ihmisiä ympärilleen. Ystävät, tutut ja turvalliset ohjaajat tuovat arkeen iloa ja turvaa. […]

28.2.2026

Hyvää oloa arjen pienistä hetkistä

Haluan jakaa teille kokemuksiani mielen hyvinvoinnista. Hyvä olo rakentuu pienistä, arkisista hetkistä. Myös avun saaminen ajoissa on tärkeää. Olen saanut […]

28.1.2026

Työosuusraha tuo turvaa

Työskentelen työtoiminnassa kolme kertaa viikossa. Työtoiminta tuo minulle rytmiä ja tekemistä arkeen. Aloitan aamuni alihankinnan puolella. Työskentelen siellä puoli päivää […]

26.11.2025

Tervetuloa seuraamaan blogiani

Hei, olen Elina Jääskeläinen Hyvinkäältä! Kirjoitan blogissani minulle tärkeistä asioista. Kirjoitan esimerkiksi kävelystä, koska siitä on tullut tärkeä osa arkeani […]

19.11.2025
 
Siirry Vernerin yleispuolelle
  • Ota yhteyttä
  • Saavutettavuusseloste
  • Tietosuojaselosteet
Yhteistyössä
Tilaa Uutiskirje Siirry uutiskirjeen tilaukseen
Sosiaaliset mediamme
Instagram
Facebook