Emmi bloggaa

Moikka Aloitin syyskuussa uuden bänditoiminnan Kuopion kansalaisopistossa. Soitan siinä bassokitaraa ja rumpuja. Lisäksi laulan. Meitä on tässä erilaisten oppijoiden bändissä […]

Hei minun blogin lukijoille Aloitin pianonsoiton 2-vuotiaana vuonna 1987. Käyn pianonsoittotunneilla Kauppakeskus Aapelissa Kuopiossa aina maanantaisin. Laulutunti kuuluu opetuksen hintaan. […]

Kävimme 26.5.2024 avustajan kanssa Kuopion korttelimuseossa Punainen lanka -valokuvanäyttelyssä. Siellä sai ottaa valokuvia, mutta ilman salamavaloa. Kuuntelin opastuksen kuulokkeista ja […]

Aloitin bänditoiminnan tämän vuoden tammikuussa Kuopion konservatoriossa. Me soitetaan poprockia, punkrockia, iskelmää, heavy metallia ja tarvittaessa laulamme hengellistä musiikkia. En […]

Aloitin opiskelut Kuopion konservatoriolla vuonna 2020 ja olen tykännyt. Siellä Kotkankalliolla on kivat kaverit ja tulen heidän kanssaan hyvin toimeen. […]

Menetin tänä vuonna oman kummin syöpään. Läheisen ihmisen kuolema tuntuu aina pahalta. Ja kuolema voi olla myös vakava, pelottava ja […]

Terve! Kerron nyt teille omasta elämästä diabeteksen kanssa. Diabetes on pitkäaikaissairaus, jossa haima ei tuota insuliinia tarpeeksi tai ollenkaan. Alussa […]