Olet tässä:
 

Bänditoiminta

Aloitin bänditoiminnan tämän vuoden tammikuussa Kuopion konservatoriossa.

Me soitetaan poprockia, punkrockia, iskelmää, heavy metallia ja tarvittaessa laulamme hengellistä musiikkia.

En ole laulanut bändin kanssa vielä edes kokonaista vuotta. Mutta kaverit ovat kivoja ja suhtautuvat erilaisuuteen positiivisella asenteella.

Kommentit
Kirjoittanut Jenni
Bänditoiminta kuulostaa tosi mukavalta! Oletteko esiintyneet yhdessä?
Kirjoittanut Emmi
Ollaan esiinnytty yhdessä ja 8.4.2024 on keikka
Kirjoittanut Marja
Hienoa Emmi olen itsekin musiikin ystävä
Kirjoittanut Emmi1985
6 kuutautta ollaan vasta soitettu yhdessä.
Kirjoittanut Lauri
Mitä biisejä olette soittaneet 8.4 keikalla ja moshasitko? Minkä niminen bändi teillä on? Ja soitatko jotain vai laulatko? Minä olen soittanut monessa bändissä, muun muassa Music Masters Jyväskylässä.
Kirjoittanut Satu Marika Pennala
Voit perustaa YouTubeen erilaisia soittolistoja.
Kirjoittanut Satu Marika Vaasasta
Meillä Attendossa oli myös Majakan bändin keikka 5.6. Ja Lordi kävi myös. Sillä oli kiva asu.
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.