Esa vaikuttaa

Moi kaikille lukijoille! Halusin kirjoittaa teille vapaaehtoisuudesta. Vapaaehtoistyö on ilmaista työtä, josta voi aueta myös työpaikka tai muuta pientä juttua, […]

Moi kaikki Ajattelin kirjoittaa jutun kiusaamisesta. Miksi pitää kiusata toista? Mun mielestä jokainen on mitä on. Jos kiusaatte, onko teillä […]

Ajattelin kirjoittaa erityisihmisten avotyötoiminnasta. Miten asiakkaita pitää kohdella ja miten ei. Niinpä ajattelin tarttua härkää sarvista ja kirjoittaa, että herätetään […]

Onko liikunta tasa-arvoista, jos toisia suositaan asioissa? Minun mielestä pitää ottaa jokainen yksilönä huomioon. Eikä katsoa historiaa. Jokainen oppii virheistä […]

Onko ilmainen työ sallittua Suomessa? Mun mielestä se on väärin, että kaikki pitää tehdä ilmatteeksi. Kyllä työnteosta pitää saada oikeudenmukainen […]

Minusta on todella hyvä juttu, että voimme edistää omilla teoillamme asioita oikeasti. Jos itse uskoo ja viitsii panostaa asioihin, niin […]

Päätin kirjoittaa siitä, mitä jälkiä kiusaaminen voi oikeasti jättää kiusaajan. Itse tiedän omasta kiusaamista sen verran, että en luota heti […]

Kirjoitan nyt siitä, missä palveluissa vaikutan somessa. Vaikutan Twitterissä, Facebookissa ja Instagramissa. Vaikutan myös hankkeissa, kuten Vammaiset vaikuttaa, Me Itse […]