Pasi bloggaa

Olen suunnitellut retkiä Vaasan Ristinummen Attendosta. Olemme menossa pienellä miesporukalla Seinäjoen Ideaparkiin kesäkuussa 2026. Ja heinäkuussa menisimme laivaristeilylle Vaasa-Uumaja siis […]

Sinäkin voit ottaa valokuvia omalla iPadillasi. Voit ottaa paljon kuvia esimerkiksi leirillä ja tietysti myös luonnosta. Sinäkin voit ottaa iPadin […]

Voit mennä esittämään teatteriesityksiä esimerkiksi teatteriin. Voit esittää nukketeatteria myös kotonasi ja tietysti myös töissä ja leireillä. Kaupasta voit noutaa […]

Sinäkin voit ottaa Googlessa uusia kieliä käyttöösi. Voit ottaa käyttöösi kieliä, kuten espanja, venäjä ja portugali.

Menen tällä viikolla hoitajan kanssa vaateostoksille. Sain edunvalvontajalta 200 euroa uusiin vaatteisiin ja maksan ostokset pankkikortilla. Voin ostaa lisää naistenvaatteita […]

Saanko pääsiäisenä munia? Silloin ei munia kyllä tipu. Nunna meni luostariin ja kysyi: ”Saako täällä munia?” ”No, muni sitten.” Pudotanko […]

Tällä viikolla vietetään taas pääsiäistä. Voit ostaa suklaamunia ja mämmiä kaupasta ja herkutella niillä. Voit myös mennä pääsiäisenä trullittelemaan ja […]

Sinäkin voit aloittaa kirjailijna hommat. Osta itsellesi muistikirja. Muistikirjaan voit kirjoittaa omia kirjoja ja romaaneja. Voit myös kirjoittaa novelleja tyhjään […]