Pasi bloggaa
Vaasan taiteiden yö
Vaasassa pidetään Taiteiden yötä. Siellä esiintyy myös Majakan bändi Rakkauden pimeä puoli ja tulee hyvää musaa. Kirkkopuistossa pidetään kirppistä ja […]
Uudet kuulokkeet
Voisin ostaa itselleni Bluetooth-kuulokkeet Seinäjoen Ideaparkissa. Liikkeen nimi on Power. Kuulokkeiden merkin nimi on Senz. Kuuntelen niillä paljon hyvää musiikkia […]
Uusia ominaisuuksia Whatsappiin
Whatsappiin on tulossa uusia ominaisuuksia. Whatsappissa voit lähettää myös videoviestejä omille kavereille ja sukulaisille. Videoviestit ovat lyhyitä, 15 sekuntia kestäviä. […]
Kuvaa sinäkin videoita
Sinäkin voit kuvata puhelimellasi short-videoita. Voit kuvata myös mainoksia erilaisista tuotteista, kuten sukkahousuista ja siirtää ne YouTubeen katsottaviksi. Kuvaaminen on […]
Olen transnainen
Tykkään pitää naisten vaatteita, kuten hametta, sukkahousuja ja helmiä kaulassa. Tykkään myös meikata ja laittaa kynsilakkaa. Käytän naisten vaatteita siis […]
Äänitä puhelimella
Puhelimissa on yleensä myös ääninauhurisovellus. Voit äänittää sillä omia juttuja sekä hauskoja ääniä. Äänitä sillä myös eri kielten avainlauseita. Äänittäminen […]
Viikko töitä ennen kesälomaa
Minulla ei ole kuin yksi viikko töitä ja sitten minulla alkaakin kesäloma. Syksyllä 2026 tulee myös uusia asiakkaita Vaasan Palosaaren […]
Eläkkeelle
Meillä Majakasta siirtyy henkilö eläkkeelle nyt ennen kesälomaa. Hän lopettaa työt Majakassa, eikä hän enää tule töihin syksyllä 2026.