Selkosivut
Selkosivut
  • Etusivu  
  • Ajankohtaiset  
  • Hyvinvointi  
  • Verkko-Kerttu  
  • Seksuaalineuvoja  
  • Kirjeenvaihto  
  • Blogit  
  • Tietoa sivustosta  
Olet tässä:
 
  1. Etusivu
  2. Blogit
  3. Petrin blogi
Blogit
  • Vinkit bloggaamiseen  

Petrin blogi

Minä olen Petri Salonen. Asun Aurassa.

Kirjoitan tässä blogissa ajatuksiani erilaisista asioista.

Toivon, että kommentoit kirjoituksiani.

Petrin blogi

Kesän odotus

Minä odottelen kesän tuloa pikkuhiljaa, mutta ensin tulee kevät. Täällä näkyy jo vähän leskenlehtiä. Eikä ole satanut vettä. Maa on […]

31.3.2025

Odotan kesää

Minä odotan kesän tuloa pikku hiljaa. Kesällä voi grillata makkaraa. Voi myös käydä uimassa. Kesällä voi käydä festareilla ja eri […]

29.4.2024

Kyllä se kevät sieltä tulee

Tämä talvi on vielä kylmää aikaa, mutta kevät sieltä tulee pikku hiljaa. Vielä voi kyllä tulla takatalvi. Se voi olla […]

5.2.2024

Talven odotus

Minä odotan talvea kovin, koska silloin saa tehdä lumitöitä. Ja jos on kovin liukasta, silloin heitetään sepeliä. Mutta jos käyt […]

26.10.2023

Kesän odotus

Minä odotan töistä pitkää lomaa! Lomalla voin levätä kuunnella musiikkia katsoa itselleni mielekkäitä tv-ohjelmia käydä terassilla oluella käydä lenkillä käydä […]

23.5.2023

Kuulumisia

Minulla oli kiva joulu ja uusi vuosi, kun saunottiin, sitten syötiin ja juotiin jouluglögiä jouluna. Ruokapöydässä oli kalaa, perunaa, laatikoita, […]

5.2.2022

Lapsuuden muistoja

Kun minä olin pieni lapsi, 3 kuukauden ikäinen, niin minun mamma ja pappa ottivat minut heille omaksi lapsekseen. Pappa oli […]

7.1.2021

Tulin tänään tosi iloiseksi

Minä tulin tänään yhdestä asiasta tosi iloiseksi. Minä pääsen lopultakin töihin. Kyllä minä olen sitä odottanut. Minä kuuntelen musaa tietokoneella […]

2.6.2020
  • 1
  • 2
 
Siirry Vernerin yleispuolelle
  • Ota yhteyttä
  • Saavutettavuusseloste
  • Tietosuojaselosteet
Yhteistyössä
Tilaa Uutiskirje Siirry uutiskirjeen tilaukseen
Sosiaaliset mediamme
Instagram
Facebook