Ramin retkiblogi
Särkänniemen laitteet
Tässäpä viimeisimmät tiedot Särkänniemen huvilaitteista. Aikuiset voivat mennä Konectiin Driftiin Tornadoon Hypeen X:ään Hihg Voltageen Tukkijokeen Koskiseikkeiluun Troikaan Motogeehen Auto […]
Uusi laite Särkänniemeen
Särkänniemeen tulee ensi kesänä Konect. Se näyttäisi tulevan sille paikalle, missä Trombi oli ennen. Trombi oli periaatteessa vielä hurjempi kuin […]
Ensi kesänä Kalajoelle
Tänä vuonna emme päässeet retkelle Nokiaa pidemmälle. Ensi kesänä on tarkoitus lähteä Kalajoelle (Pohjois-Pohjanmaa). Aiomme yöpyä Kalajoen leirintäalueella. Siinä on […]
Särkänniemen uusi laite
Tänä vuonna Särkänniemeen on avattu uusi laite: Drifti. Kuvaa ei nyt ole, mutta tarkemmat tiedot huvipuistosta ja laitteista löytyvät osoitteesta […]
Koiramäen eläinpuistossa
Tämä kuva on otettu Särkänniemen Koiramäen eläinpuistosta. Siellä oli paljon eläimiä.
Menomatkasta puhumattakaan
Paluumatka ei sujunut ongelmitta. Menomatkasta puhumattakaan.
Paluumatka
Retken paluumatkakaan ei sujunut ilman ongelmia.
Matkaseuraa
Sain matkaseuraakin.