Ramin retkiblogi
Härmälässä
Tänän vuonna emme päässeet Härmälää pitemmälle, mutta sekin oli ihan mukava kokemus. Teltta piti suojata sateelta. Päätin hörpätä päiväkahvit. Puolisokin […]
Suunnitelmat muuttuivat
Päätimme uhohtaa Kalajoen ja suunnata PowerParkiin. Sielläkin on leirintäalue ihan huvipuiston vieressä.
Särkänniemen laitteet
Tässäpä viimeisimmät tiedot Särkänniemen huvilaitteista. Aikuiset voivat mennä Konectiin Driftiin Tornadoon Hypeen X:ään Hihg Voltageen Tukkijokeen Koskiseikkeiluun Troikaan Motogeehen Auto […]
Uusi laite Särkänniemeen
Särkänniemeen tulee ensi kesänä Konect. Se näyttäisi tulevan sille paikalle, missä Trombi oli ennen. Trombi oli periaatteessa vielä hurjempi kuin […]
Ensi kesänä Kalajoelle
Tänä vuonna emme päässeet retkelle Nokiaa pidemmälle. Ensi kesänä on tarkoitus lähteä Kalajoelle (Pohjois-Pohjanmaa). Aiomme yöpyä Kalajoen leirintäalueella. Siinä on […]
Särkänniemen uusi laite
Tänä vuonna Särkänniemeen on avattu uusi laite: Drifti. Kuvaa ei nyt ole, mutta tarkemmat tiedot huvipuistosta ja laitteista löytyvät osoitteesta […]
Koiramäen eläinpuistossa
Tämä kuva on otettu Särkänniemen Koiramäen eläinpuistosta. Siellä oli paljon eläimiä.
Menomatkasta puhumattakaan
Paluumatka ei sujunut ongelmitta. Menomatkasta puhumattakaan.