Tommin blogi
Minun työurani
Olen ollut töissä K-Marketissa. Tehtäviini kuului esimerkiksi hyllyjen siistimistä, kuorman purkua ja jätteiden lajittelua. Tein töitä myös Selkeästi meille -hankkeessa. […]
Työstä ja opiskelusta
Olen työtoiminnassa Hyvinkään Askareella. Olen töissä metallipuolella ja teen niittaustyötä. Laitan myös laatikoita lavalle. Teen myös varastonhoitajan tehtäviä. Olen hakenut […]
Kirjoitan elämästä, työstä ja harrastuksista
Moi Olen Tommi Kasurinen. Ikäni on 33 vuotta ja asun Hyvinkäällä. Tykkään ajella kesäisin pyörällä. Käyn myös uimassa ja TomTom-rumpuryhmässä. […]