Tervetuloa urheilublogiini

Hei

Olen tamperelainen, 28-vuotias Tinja Vatanen.

Olen urheilija ja kirjoitan blogissani urheilustani ja mitä teen vapaa-ajallani.

Harrastan uintia ja laskettelua lähinnä.

Olen ollut Special Olympics -toiminnassa mukana vuodesta 2017 lähtien.

Julkaisen blogissa myös kuvia.

Toivon, että kommentoit julkaisujani.

Nuori nainen katsoo kameraan ja hymyilee. Hänellä on kädessään laskettelusukset ja monot.

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
24.2.2023 klo 14:06
Jee! Tosi kiva, kun aloitit bloggaamisen Vernerissä!
Kirjoittanut Uimari tyttö
24.2.2023 klo 15:00
Moi, Me taidetaan tuntea. Oon kanssa ollut niillä leireillä Pajulahdessa. Alan myös lukea näitä sun juttuja.
Kirjoittanut Jaakko
24.2.2023 klo 15:13
Minä en uskaltais lasketella
Kirjoittanut Poika
26.2.2023 klo 12:10
Hei Mitä sinulla kuuluu?
Kirjoittanut NATALIA
1.3.2023 klo 15:46
Itse en osaa lasketella. Tsemppiä sinulle urheilu-urallesi!
Kirjoittanut Uimari tyttö
11.3.2023 klo 12:28
Koska tulee jotain uutta tänne sun blogiin?
Kirjoittanut Marja
9.10.2023 klo 13:00
Minä en osaa lasketella
Kirjoittanut Marja
2.3.2024 klo 03:25
Mukavaa kevättä sinulle Tinja

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.