Aki: Hyvää huomenta ja hyvää joulua!

Oikein hyvää huomenta Kemistä torstaina 12.12.

Tulin Kemiin ja silloin ei ollut yhtään lunta ja nurmikko näkyi.

Sunnuntaina oli yön aikana satanut lunta todella paljon.

Huomenna alkaa kotimatka.

Tässä muutamia jouluaiheisia leivoksia ja tänään tehdään piparitaikina.

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
18.12.2024 klo 11:17
Oi, miten herkullisen näköisiä leivonnaisia! Kenen kanssa leivoit?

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.