Aki: Tamminäyttely meni hyvin

Tamminäyttely 2025 oli kansainvälinen koiranäyttely Kajaanissa.

Se meni todellakin hyvin! Ja kahden päivän liikenteenohjaus meni hyvin. Saatiin todella paljon hyvää palautetta.

Tässä olisi muutamia kuvia näyttelystä:

Teksti ja kuvat: Aki Karjalainen

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
29.1.2025 klo 12:07
Kivoja kuvia! Oliko näyttelyssä ihania koiria?
Kirjoittanut jaakko
1.2.2025 klo 15:32
hieno näyttely

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.