Jaakko: Elojamit

Elojamit ovat tanssit, jotka järjestetään joka vuosi Ylikiimingissä.

Parasta Elojameissa oli musiikki, ihmiset ja hyvä meininki.

Tässä on kuvia Elojameista.

Teksti: Jaakko Lehtonen

Kommentit

Kirjoittanut Kaisa
4.9.2023 klo 13:19
Elojamit oli kyllä mukava tapahtuma. Tapahtuma on esteetön ja kävijöitä oli yli 300. Oli kiva tavata siellä tuttuja.
Kirjoittanut Jenni
4.9.2023 klo 14:28
Aivan ihania kuvia! Olisinpa ollut mukana.
Kirjoittanut Masi
5.9.2023 klo 15:03
Hei

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.