Jouni: Eräuistin-ryhmä kalareissulla

Eräuistin-ryhmä oli kalastusreissulla Torniojoella, Pellon Juoksengissa.

Olimme reissussa kaksi yötä 16.-18. kesäkuuta 2023.

Yöpyminen tapahtui Napapiirin Eräkartanossa.

Mukana reissussa oli yhteensä kuusi eräuistinlaista.

Mukavia ihmisiä kaikki ja paljon tuli kokemusta.

Oli mukava reissu kaikkien mielestä.

Joella oltiin melkein koko ajan. Ja kalaakin tuli mukavasti.

Pääsivät pojat kokeilemaan vetouisteluakin ja tykkäsivät kovasti.

Lämmitetiin saunaa. Ulkona oli myös tynnyrisauna ja sisällä iso sauna.

Nuotiota pidettiin koko ajan. Keitettiin nokipannukahvit ja paistettiin räiskäleitä ja muikkuja muuripohjapannulla.

Aurinko paistoi koko ajan ja oli lämmintä.

Kiitokset Tuohinon tilalle ja muillekin yhteistyökumppaneille, jotka tukivat meidän reissua.

Olen tehnyt reissusta myös videon.

Katso video Oketuen YouTubesta (youtube.com)

Kesäterveisin: Eräuistimen Jouni

Kommentit

Kirjoittanut Possu
30.7.2023 klo 11:23
Upea video ja teksti.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.