Pia: Joulukuusi

Piirretty joulukuusi.

Piirros: Pia

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
4.12.2023 klo 12:28
Ihana, iloinen kuusi!
Kirjoittanut Pia
4.12.2023 klo 14:48
Kiitos Jenni. Jouluiloa ja valoa kuusen myötä!
Kirjoittanut Ninnu
4.12.2023 klo 20:58
Eloisa kuusi! Onko teillä oikea vai tekokuusi jouluna? Entä tykkäätkö riisipuurosta? Mä koitan tehdä rusinasoppaa ekaa kertaa ja sitä riisipuuroa myös.
Kirjoittanut Pia
7.12.2023 klo 13:22
Kiitos Ninnu! Minulla ei ole kuusta. Tykkään riisipuurosta ja luumukeitosta - kaupasta ostetuista. Tsemppiä riisipuuron ja rusinasopan valmistukseen!

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.