Kaikkien yhteinen blogi

Blogataan yhdessä on uusi, Vernerin lukijoiden yhteinen blogi.

Voit lähettää blogiin kirjoituksia ja kuvia sinulle tärkeistä aiheista.

Voit kertoa blogissa esimerkiksi kuulumisia, mielipiteitä tai antaa vinkkejä.

Voit kysyä blogissa myös kysymyksiä muilta Vernerin lukijoilta. Vastaukset kysymyksiin kirjoitetaan kommenttikenttään, joka on julkaisun alapuolella.

Lähetä kirjoitus tai kuva meille sähköpostilla osoitteeseen verneri(at)kvl.fi.

Lähetä kirjoituksen mukana nimesi tai nimimerkkisi. Julkaisemme sen blogissa.

Jos lähetät kuvan muista ihmisistä, pyydä heiltä lupa kuvan julkaisuun netissä ja somessa.

Vernerin toimittaja muokkaa kirjoituksia ja kuvia ennen julkaisua.

Blogataan yhdessä!

Lue myös vinkit bloggaamiseen

Kirjoittaja: Jenni

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.